Wie ben ik? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van nienkedirksen - WaarBenJij.nu Wie ben ik? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van nienkedirksen - WaarBenJij.nu

Wie ben ik?

Door: Nienke Dirksen

Blijf op de hoogte en volg

13 Augustus 2018 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Mijn naam is Nienke Dirksen en ik ben 15 jaar oud. Ik zit op OBC Bemmel op school. Na de zomervakantie ga ik naar havo 4. Aan het einde van havo 3 kreeg ik te horen dat je je in kon schrijven voor een reis in havo 4 naar Zuid- Afrika. Je moest hiervoor een motivatiebrief in het Engels schrijven. Hierna moesten we op gesprek. In je brief moest je ook een fundraising plan bedenken, dus hoe je geld wilt verdienen voor goede doelen in Zuid-Afrika. Mijn fundraising plan zal ik ook nog op deze blog zetten. Ook volgt mijn motivatiebrief nog. Toen kregen we de uitslag en ………… ik ben geselecteerd. Ik mag met school in februari/maart twee weken naar Zuid-Afrika. In deze blog hou ik jullie op de hoogte van de reis en de voorbereiding van de reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 September 2018

Feest!

09 September 2018

Molenmarkt

13 Augustus 2018

Wie ben ik?

Actief sinds 13 Aug. 2018
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 2060

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: