Molenmarkt - Reisverslag uit Nederland, Nederland van nienkedirksen - WaarBenJij.nu Molenmarkt - Reisverslag uit Nederland, Nederland van nienkedirksen - WaarBenJij.nu

Molenmarkt

Door: Nienke Dirksen

Blijf op de hoogte en volg

09 September 2018 | Nederland, Nederland

Zaterdag 8 september heb ik op de molenmarkt in Wageningen gestaan. Ik heb hier wafels verkocht. Hier heb ik een goede opbrengst opgehaald voor de goede doelen ik Zuid-Afrika. Hier plaats ik nog wat foto’s van op mijn blog.
Ook heb ik aankomende vrijdag 14 september een feest voor vrienden en familie. Die avond hou ik ook een loterij. Ik heb al voor veel leuke prijzen gezorgd voor de loterij. Ik hoop dat ik deze avond veel ophaal voor de goede doelen.

Tags: Molenmarkt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 September 2018

Feest!

09 September 2018

Molenmarkt

13 Augustus 2018

Wie ben ik?

Actief sinds 13 Aug. 2018
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 2065

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: